viernes, 4 de noviembre de 2011


3 comentarios:

  1. A vegades em sento com aquesta foto, a la vora d'un precipici vertiginós.
    La seva bellesa em crida, però mai s'ha de donar el pas letal cap a endavant.
    Sóc massa jove per morir.

    ResponderEliminar
  2. OPUNTIA O NOPAL

    Hace años buscaba remedios para recuperar mi peso y me tropecé con el “quemagrasas” lo probé y me sentó como lo habría hecho el antiguo FINEDAL, o sea como una anfetamina, es decir, no noté hambre en todo el día ni necesidad de tomar café.
    Estoy buscando la estructura química de este compuesto y sólo encuentro alabanzas:
    Que si tiene mucha fibra, que si es bueno para la diabetes y la hiperglucemia (¿no es lo mismo?), colesterol ....... También aparece por la red que es rico en vitamina A, niacina o vitamina B3, tiamina o B1, riboflavina o B2 y ácido ascórbico; se habla ampliamente de sus cualidades como antioxidante; también resulta ser un antibiótico natural, disminuye el colesterol, y ...como no! detiene el cáncer.

    Buscaba su estructura química para compararla con la de las anfetaminas pero no la encontré.

    Parece ser que tiene utilidad como forrage en zonas àridas - una buena noticia.

    ResponderEliminar
  3. L’ictus me’l van solucionar - amb neurocirurgia, un coils i una vàlvula – però l’anticonvulsiu que vaig haver de prendre durant molt temps em va alterar el fetge. El fetge alterat em va dur visió alterada, diplopia, que a la vegada provoca mancança d’equilibri; i metabolisme alterat, que provoca sobreprès.
    Al principi tenia símptomes de borratxera sense haver begut alcohol, recentment els símptomes eren tan sols de ressaca.
    Vaig recordar que per a evitar la ressaca es pren vitamina B, això és degut a que el fetge gasta molta vitamina B per a metabolitzar l’alcohol i els nivells baixos que queden a la sang no permeten al cervell metabolitzar bé els sucres, llavors tenim hipoglucèmia.
    Ara prenc un suplemtent de vitamina B i em trobo molt millor.
    He pensat que si millora els nivell de sucre a la sang pot fer baixar el pes, o si més no la retenció de líquids, encara no ho sé, és aviat per a notar-ho. En quan ho sàpiga ho anunciaré als quatre vents, com faig sempre.

    ResponderEliminar